#22 W magicznym świecie Yerby Mate

Leave a Comment

Jak zapewne wiecie- jestem wielkim miłośnikiem wszelakich napojów: kawowych i herbacianych. Często o tym wspominam. Te napoje to styl życia, funkcjonowanie bez nich jest dla mnie niemożliwe.
Jednocześnie nie zamykam się na inne mikstury , mające wielką moc i zmieniające nasze życie na lepsze.
Dlatego kiedy mój kolega opowiedział mi o sile Yerby, postanowiłem, że dam szansę Yerbie Mate  i wprowadzę ją do swojego życia.

Po wielu rozmowach z Szymonem Kalasantym, z którym prowadzimy grupę na FB, postanowiliśmy na moim blogu wprowadzić serię o magicznym świecie Yerby Mate. Dzisiaj mój kolega Wam opowie parę słów o naszej grupie. Natomiast w następnych odcinkach naszej serii będziecie mogli poczytać o historii tej rośliny, jej mocy, sile i dlaczego warto ją pić.
Chcemy także Wam pokazać jak wykorzystać Yerbę do wielu smakołyków.



Yerba Mate – Siedlce to grupa miłośników ostrokrzewu paragwajskiego, z którego produkuje się odżywczy i pobudzający napój znany na świecie jako Yerba Mate.

W tej grupie można odszukać wiele informacji na temat rodzajów Mate oraz akcesoriów jakie są przydatne do picia. Także umieszczane są przepisy przyrządzania napojów na bazie Yerby, które umilą nam długie zimowe wieczory oraz na ochłodzą w gorące letnie dni.

Co jakiś czas także pojawiają się konkursowe pytania, na które udzielenie prawidłowej odpowiedzi gratyfikuje nagroda niespodzianka.
Yerba Mate to nie tylko zdrowie, ale także styl życia.


Współpraca: Szymon Kalasanty
Korekta i Redakcja: EAVEN

Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga