#29 Boczarowe gotowanie: Pyszne, szybkie śniadanie

1 comment

Świat idzie do przodu, ciągle jesteśmy bardzo zabiegani. Cieżko pracujemy, uczymy się i żyjemy z dnia na dzień. Często w tym biegu, niestety nie mamy czasu, lub nie chcemy mieć czasu na powyżne porządne śniadanie.

Zastanawiam się czemu tak się dzieję, bo przecież zrobienie takiej porannej owsianki, nie jest takie trudne i pracochłonne. To jest przeważnie góra pare minut, co Wam zaraz pokazę. 
Przygotowałem dla Was na dzisiaj przepis na moje śniadanie, które jadam codziennie od paru dobrych lat. Ktoś zaraz powie:"Takie samo śniadanie codziennie- to przecież nuda!"
Otóż nie, bo taką owsiankę możemy zrobić na wiele róznych sposobow: wszystko zależy od tego co akurat ma w swoich zasobach kuchennych: także dajmy się ponieść fantazycji. 
Zaczynamy prezentację

Produkty
płatki owsiane górskie
jogurt naturalny
orzechy
słodki owoc(banan, prażone jabłko,maliny,jagody it)
odrobinę miodu
pestki np: z dyni 
cynamon
Do naszej myski śniadaniowej wsypuje trochę płatków owsianych górskich, tyle ile chcemy, następnie zalewamy je gorącą wodą i przykrywamy i czekamy, aż płatki nabiorą wody.
Następnie wrzucamy resztę składników: trochę miodu, pokrojony banan lub inny owoc, który mają pod ręką, orzechy, pestki z dyni lub słonecznka, oraz cynamon i zalewamy to wszystko jogurtem.
Teraz możemy wszystko wymieszać i zajadać!!
SMACZNEGO!!
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. U mnie też najczęściej owsianka... W sumie mam zamiennie fazy owsiankowe i bułkowe- inne rzeczy to u mnie rzadkość z rana 😁

    OdpowiedzUsuń

Archiwum bloga