#30 Boczarowe podsumowanie czytelnicze lutego 2018

Leave a Comment


Wiem, że dawno mnie tutaj nie było i moje opowiastki często zaniedbuje, ale czasem człowiek potrzebuję odpoczynku od pisania. Ostatnymi czasy zainwestowałem w moj profil na Instagramie. Postanowiłem jednak, że czas wrócić do Was i zaczać regularnie pisać także na blogu. Chcę zacząć od krótkiego podsumowania czytelnicze lutego, z którego jestem bardzo zadowolony.


Był to miesiąc, w którym dość sporo przeczytałem, bo aż 7 książek.
Wędrowałem przez świat sportu zaczynając od NBA, potem udałem się w świat Premiership, a dokładniego Sir Alexa Fergusona, żeby następnie przejść do świata mitologii słowiańskiej ze szczyptą fantasy, a zakończyłem kryminałem obyczajowym Pani Puzyńskiej.
Liczę, że następne miesiące także będą bardzo bogate w czytanie, wielu fantastycznych książęk i będę mógł się z Wami podzielić swoimi opowieściami o nich na moim blogu. 


Luty 2018:

1 Kent McDill- Chicago Bulls- Gdyby ściany mogły mówić
2 David Meek- Sir Alex Ferguson. 25 lat na szczycie
3 Sir Alex Ferguson- Autobiografia
4  Sir Alex Ferguson- Być liderem
5 Juraj Červenák- Bohatyr. Żelazny Kostur
6 Juraj Červenák- Bohatyr. Smocza Cesarzowa
7 Katarzyna Puzyńska - Trzydziesta Pierwsza

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Archiwum bloga